Hayatımızda ki herşey bir ilk defayla başlar..

26 Temmuz 2016 Salı

Hayatta İlk Defa Gün Birlik Günü

hayatta ilk defa gün birlik günü

Hayatta ilk defa gün birlik günü gerçekten de öyle.. Ülkemizde ki kalkışmadan ve darbe girişiminden dolayı uzun bir süredir yeni bir yayın yazmak kolay olmadı. Ülkemizin ne hale düşürdüklerini gördükçe üzülmemek için kendimi zor tuttum.

Ülkemizin başında ki bu beladan ancak hepimizin bir olmasıyla, bir kalmasıyla ayrım yapmadan sen busun sen şusun demeden birleşerek kurtulabiliriz. Birleşe birleşe güçlenmeliyiz.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün de dediğini gibi;

" Egemenlik Kayıtsız Şartsız Milletindir ! "

Sözlerimin bundan sonra anlatacaklarının o kadar da önemi yoktur. Ancak şunu gördüm ki biz her zaman birmişiz, bizi ayıranlara en büyük cevabı böyle verdik.

Son zamanlar da asla göremeyeceğim diye düşündüğüm kareleri gördüm. Farklı siyasi görüşlerin bir araya gelişini, kardeş gibi olduklarını gördüm.

Bundan sonra Cumhurbaşkanımızın dediği gibi artık

" Tek Millet, Tek Bayrak, Tek Vatan, Tek Devlet "

olmalıyız.

Aramıza nifak tohumları ekenleri tarihin kirli sayfalarına gömmeliyiz.

Hayatta ilk defa gün birlik günüdür. Daha da ötesi yoktur. Hep bir kalmak ümidiyle..

author
Yazar Hakkında
Merhaba Ben Fatih Ün. Bilgisayar Programcısıyım. Teknoloji ve bilişimle uzun yıllardır beraberim. 2015 yılında Blogger'la tanıştım ve blog yazarlığına başladım. Aşırı araştırmacı biriyim. Öğrenmek için çok çabalarım. Genellikle Rock dinleyicisiyim..

0 yorum:

Yorum Gönder


hayatta ilk defa

Son Yazılar

Son Yorumlar

Banner

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Copyright © Hayatta Ilk Defa | Powered by Blogger