Hayatımızda ki herşey bir ilk defayla başlar..

12 Eylül 2015 Cumartesi

Merhaba !

hayatta ilk defa

Merhaba Hayatta ilk Defa Okuyucuları..

Bu bloğumda Hayatta ilk defa karşılaştığım veya karşılaşabileceğim ya da karşılan bir çok konuyu, biraz da kendim dramatize ederek biraz da hikaye tadında biçimlendirerek sizlerle paylacaşağım..

Hedefim tamamen okurken keyif alabileceğiniz konulara yönelmek ve okuduğunuz zaman o an sıkıntınızı biraz olsun gidermek belki de düzeltmektir.. Malum hayatın bize sunduğu halsiz, mutsuz, umutsuz durumları herkes yaşamıştır. İşte böyle bir an neşelenmek hepimizin en tabi hakkıdır..

Ve fazla söze ne hacet, çalışmalara başlıyorum.. Yazılarım hakkında görüş bildirmeniz yeni yazıları yazmamda moral olacaktır..

Mutlu, huzurlu, neşeli günler dileğiyle..

author
Yazar Hakkında
Merhaba Ben Fatih Ün. Bilgisayar Programcısıyım. Teknoloji ve bilişimle uzun yıllardır beraberim. 2015 yılında Blogger'la tanıştım ve blog yazarlığına başladım. Aşırı araştırmacı biriyim. Öğrenmek için çok çabalarım. Genellikle Rock dinleyicisiyim..

0 yorum:

Yorum Gönder


hayatta ilk defa

Son Yazılar

Son Yorumlar

Banner

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Copyright © Hayatta Ilk Defa | Powered by Blogger